ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان
سرخط خبرها

دفاع آندو از بازی تدارکاتی مقابل بلغارستان

  • کد خبر: ۱۸۲۵۷۵
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶
دفاع آندو از بازی تدارکاتی مقابل بلغارستان
آندرانیک تیموریان، مربی تیم ملی فوتبال ایران معتقد است بازی با تیم ملی بلغارستان یک محک بسیار خوب برای فوتبال ایران خواهد بود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، آندرانیک تیموریان، مربی تیم ملی فوتبال ایران از بازی تدارکاتی تیم ملی مقابل بلغارستان دفاع می‌کند. او می‌گوید: «برخی معتقدند که تیم‌هایی مانند بلغارستان دیگر عیار گذشته را ندارند و بهتر بود با تیم‌های بزرگ‌تری بازی کنیم.
این طور نیست و نباید قضاوت نادرست کرد. به نظر من بازی با بلغارستان یکی از بازی‌های تدارکاتی بسیار خوبی است که برای تیم ملی فراهم شده؛ بلغارستان در لیگ انگلیس، ایتالیا، آلمان، روسیه و یونان بازیکن دارد. به نظر شما تیمی که دراین لیگ‌ها بازیکن دارد آیا تیم کوچکی است؟ بعد از این بازی حتماً نظر آن‌هایی که با این دیدار مخالف بودند عوض خواهد شد. باید به این وجه ماجرا هم دقت کنیم که فوتبال ایران در ۱۰ سال اخیر خیلی رشد کرده و تیم‌هایی مانند بلغارستان علاقه دارند مقابل ما محک بخورند و با یک تیم آسیایی مدعی بهتر آشنا شوند. شما دیدید که ما در جام جهانی ولز را شکست دادیم. این نشان می‌دهد فوتبال ما از نظر فنی چیزی از تیم‌های درجه دوی اروپایی کم ندارد.»

آندو درباره اینکه برخی نسبت به لیست اعلام شده از سوی سرمربی تیم ملی اعتراض کرده‌اند، این جملات را به زبان آورد: «باید ببینیم نظر سرمربی تیم ملی و دیگر اعضای کادر فنی چه بوده و آن‌ها براساس چه معیار‌ها و فاکتور‌هایی بازیکن به تیم ملی دعوت کرده‌اند. قطعاً خیلی‌ها در فوتبال ایران می‌توانند در تیم ملی بازی کنند. ما بازیکن با استعداد وشایسته کم نداریم. فوتبال ایران انبار استعداد است، اما به هرحال سرمربی تیم ملی هم باید آرام، آرام شاکله تیمی که قرار است به جام ملت‌ها ببرد را بشناسد. باید به کادر فنی تیم ملی اعتماد کنیم تا تیم را به آمادگی برسانند. ما یک تورنمنت بسیار دشوار پیش رو داریم و نباید علایق رنگی باعث ایجاد تفرقه و دوگانگی شود. به نظر من رنگی که در تیم ملی خیلی اهمیت دارد رنگ ملی است و همه باید علایق باشگاهی را کنار بگذاریم و فقط به سربلندی تیم ملی فکر کنیم. اینکه فلان بازیکن قرمز یا آبی به تیم ملی دعوت شده یا نشده نباید باعث دو دستگی شود و باید همگی تلاش کنیم یک تیم متحد و با روحیه را به جام ملت‌ها اعزام کنیم. کادر فنی تیم ملی هم همیشه به دنبال بهترین‌ها است و تلاش می‌کنند بهترین‌ها دراردو باشند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->